ژل بهداشتی هیدرودرم بانوان
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم

یکی از نیازمندی های مهم فردی خودمراقبتی است. خود مراقبتی علاوه بر کمک به سلامت جسمانی فرد و پیشگیری از ابتلا به بیماری ها، موجب سلامت روانی فرد نیز شده و روحیه ای پر از نشاط را به همراه خواهد داشت. در رابطه با بانوان یکی از مهم ترین مسائل در ارتباط با سلامت جسمانی، حفظ بهداشت ناحیه تناسلی است. به علت پدیده عادت ماهیانه در بانوان اهمیت این مسئله چند برابر شده و لازم است نواحی واژن و تناسلی، همواره مورد مراقبت های بهداشتی قرار بگیرند تا از بروز عفونت ها جلوگیری شود. از راهکار های موثر در این زمینه استفاده از شوینده های مخصوص و ویژه مراقبت از این نواحی است. این کار علاوه بر حفظ سلامتی موجب از بین رفتن بوی ناخوشایند ناحیه واژن می شود. ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم از جمله محصولاتی است که در این زمینه کاربرد بالایی داشته و در ادامه به بررسی بیشتر در رابطه با آن پرداخته می شود. 

فروشگاه اینترنتی سپیتا در راستای ایجاد فرهنگ بهداشت قاعدگی، محصولات جدیدی را ارائه نموده است. ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم یکی از محبوب ترین ژل های مراقبتی و سلامت شخصی بانوان به شمار می رود که طرفداران بسیاری دارد. این ژل با داشتن خاصیت عملکرد چهارگانه شامل کنترل کننده تکثیر باکتری های مضر، برطرف کننده بوی نامطبوع واژن، سازگاری با باکتری های مفید و جلوگیری از خشکی مخاط، سلامت جنسی بانوان را نوید می دهد. همچنین این محصول با داشتن عصاره های طبیعی گیاهانی چون بابونه، بورداک، انار به همراه اسید لاکتیک و گلیسیرین، مجموعه کاملی از نیازهای زنانه را پوشش می دهد. خاصیت آنتی باکتریالی و مرطوب کنندگی دستگاه تناسلی، کمک می کند تا از دغدغه های بانوان در دوران عادت ماهانه به میزان زیادی کاسته شود. ضد حساسیت بودن، فرموسلاسیون بسیار ملایم و داشت پی هاش ۴.۵، این محصول را منحصر به فرد کرده است. این محصول در بسته بندی زیبا و مطمئن و در تیوپ های ۱۵۰ گرمی عرضه شده است. شستشوی روزانه بین ۲ تا ۳ مرتبه می تواند نتایج خوبی را در بر داشته باشد. بانوان می توانند برای اطلاعات بیشتر از اطلاعات و دستورالعمل های داخل بسته بهره مند شوند.





:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی سپیتا , فروشگاه آنلاین لوازم بهداشتی، ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم،خرید ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم , قیمت ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: